REPORT Drag Day Opening
REPORT Drag Day Opening 7. - 8. května 2011 letiště Hoškovice odkazy: fotogalerie, video !!! NEW!!! REPORT na TOPGAS.com !!!! Fotogalerie: Lukáš Fabián - Fotospot.cz , Bob Hlávka - e-motorsport.cz, Pavel Bajer - bajkys , Dragster Bulvár - šéfinspektor , Motohouse.cz , Video: Bob Hlávka - YouTube Podívejte se také na REPORT ze závodů na stránkách Super Twin Top Gas Serie !!!!! O víkendu 7. – 8. května se konal na letišti v Hoškovicích u Mnichova Hradiště první závod letošního seriálu Czech Drag Serie - Mezinárodní mistrovství ČR dragsterů – Drag Day Opening. Letošní sezóna má dobrý rozjezd. Závodu se zúčastnili jezdci z Česka, Německa, Belgie, Holandska a Itálie. Na závodní dráze se představilo divákům celkem 70 jezdců ve třídách sériových a upravených motocyklů, ve třídách silných speciálů a ve třídách pro příchozí Public. V sobotu byly pro jezdce vypsány čtyři kvalifikační jízdy a tak měl každý jezdec dostatek času pro to správné nastavení motocyklu, ale bohužel došlo i v některých případech k destrukcím motorů extrémně namáhaných motocyklů. Jezdci mohou podle řádů startovat s jedním motocyklem ve dvou třídách a pořadatel v Hoškovicích jim to umožnil za jedno startovné. Matadoři - Otto Knebl na nové KDF ZZR1400 turbo, Michal Ponca a jeho speciál Yamaha R1NOS, Pavel Bajer a nový RedBird turbo a nováčci Jiří Lukeš na dragsteru loňského vítěze Toho využili hlavně jezdci ze třídy ProStreet a ve třídě SSB hezky zamíchali pořadím. Nejrychlejšími muži sobotních kvalifikací byl holandský jezdec dvouválcových speciálů TopGas - Harry Van Schie, který pokořil osmisekundovou hranici časem 7,979s a Otto Knebl, který ve třídě Competition Dragster vytvořil český rychlostní rekord, když projel cílovou čáru rychlostí 295km/h. V neděli měli jezdci ještě jednu kvalifikační jízdu. A byla opět překonána hranice osmi sekund. Tentokrát se o parádní jízdu zakončenou časem 7,8s postaral opět Otto Knebl a vytvořil tak nový český časový rekord ve třídě Competition Dragster!!! Ve třídě Street ET, která má letos časový index 10,5s, startovali čtyři jezdci, mezi nimi i jedna dáma – Patricie Ulbrychová na Hayabuse. Ve finále Havlík (Suzuki GSXR) x Beer Werdan (Suzuki Hayabusa) rozhodla lepší reakce Beer Werdana na startu a odnesl si vítězství časem 10,6s. Ve třídě Street Twin, letos s indexem 11s, startovali také čtyři jezdci. Třídu opustil Martin Petránek, namontoval na svou Suzuki 1800 turbo a objevil se na startovní listině Modified Street Twin. Ale zpátky do sériovek. Finálovou jízdu dvou HD Night Rod - Šrámek x Novák vyhrál Martin Šrámek. V nové třídě Pro Street startovalo nakonec šest jezdců, vesměs kluci, kteří okupovali třídu Public nad 750. Přihlášeno bylo devět jezdců, ale některým selhala technika těsně před závodem, někteří byli technickým komisařem „přesunuti“ do jiné třídy. Ale elita třídy Public nezklamala. Časy Roberta Fejta 9,2s nenechávali v klidu ani jezdce ve třídě SSB. Souboj ve finálové jízdě Fejt (Suzuki GSXR1000) x Šlesingr (Suzuki GSXR1000) nakonec vyhrál Pavel Šlesingr. Třídu Modified Street Twin tvořil plný „pavouk“ osmi jezdců. Kvalifikační časy kolem 10s. Zbyněk Kostelka (HD Buel turbo) 9,74s! Ve finálové jízdě Kostelka x Jedlička (Aprilia 1000RSV NOS) ale Kostisovi selhala technika a Vláďa Jedlička si tak odvážel první letošní body za vítězství. Třída Super Street Bike (SSB) – 11 jezdců včetně jezdců z Itálie a Belgie. První kvalifikovaný Robert Fejt s časem 9,1s, druhý Pepa Čížek 9,11s (Kawasaki ZX12RNX). Byl to skvělý závod. Fejt vyřadil belgičana Raeymaekerse (Suzuki GSXR1100), Pavel Šlesingr Marca Geense (Belgie – Suzuki Bandit). Martin Mach (Suzuki Hayabusa) Michala Kadlece (Kawasaki ZX12R) a Pepa Čížek vyřadil Petra Šnajdra (Yamaha R1). V semifinálové jízdě s lepší reakcí na startu vyhrál Martin Mach a z druhé strany pavouka Pepa Čížek zajel svůj osobní rekord 8,812s (!) a zajistil si tak postup do finále. Krásná finálová jízda Mach x Čížek vyhrál časem 8,931s Pepa Čížek. Ozdobou letošních závodů byla mlaďoučká Andrea Bínová ve třídě Teenager 125, která hájila české barvy, neboť soupeřem jí byl Gijs Van Schie z Holandska. Gijs měl sice slabší, ale krásný speciál. Andea Gijsovi statečně ujížděla a závody vyhrála. Jezdci třídy National Dragster nestihli svou techniku do závodů připravit a tak měl Pepa Baumgartner možnost si v klidu vyzkoušet a „zarýt si pod kůži“ pro něj nový speciál Kawasaki 600. Třída Competition Dragster – šest jezdců – tři nové tváře.Otty Knebla, na KDF ZX12R NX, André Barták a „bývalá Poncova“ Yamaha FJ NOS a Luc Raeymaekers z Belgie na Kawasaki ZRX1400 NOS. Po kvalifikačních jízdách bylo znát, že se noví jezdci s technikou seznamují. Belgičan Raeymaekers měl defekt na motoru, který se však za pomoci Ondry Švermy, mechanika z týmu Knebl Drag Factory, podařilo vyřešit, a Luc mohl pokračovat v závodě. Na druhou stranu je však třeba vyzvednout výkony nováčků. Pro oba byl tento závod premiérou, pro oba to byly první jízdy na speciálech. Jejich časy se od kvalifikace zlepšovaly a časy 9,2s Lukeš a 9,7s Barták jsou více než slušné. Jedničkou závodu byl ale bezkonkurenčně Otto Knebl a jeho nově postavený stroj KDF ZZR1400 turbo. Stroj má ještě spoustu „dětských nemocí“, počet odjetých jízd by se dal spočítat na prstech obou rukou, ale při startu se všem ježily chlupy. Výkon tam je, čas 7,8s na ¼ míle a rychlost 295 km/h to jenom potvrzuje. Finálová jízda Knebl x Ponca nenechala nikoho na pochybách, že Otovi patří zasloužené vítězství. Ota se radoval nejen ze svého vítězství, ale i z vítězství Pepi Čížka (SSB) a Vládi Jedličky (Modified Street Twin), a třetího místa Jirky Lukeše (Competition Dragster), neboť všechny stroje pocházejí z jeho dílny – Knebl Drag Factory. Letošní první Drag Day byl opět okořeněn závodem velkoobjemových dvouválců Super Twin Top Gas. Osm přihlášených jezdců je plný „pavouk“ a super závod. Marc Vanden Boer přijel z Belgie, ale na svém speciálu má ještě mnoho práce. A tak využil tohoto krásného víkendu, rozjel se do Hoškovic a celý víkend pilně pracoval na svém stroji!! Kdo se přijel podívat na kvalifikace už v sobotu, viděl, nebo spíš slyšel, všechny stroje v plné kráse. Harry Van Schie a jeho osobní rekord 7,989s. Tato jízda ho však stála motor a v neděli jej mohli diváci vidět už jen v depu, jak opravuje svůj speciál. První závody v sezóně někdy odkrývají různé nedostatky a tak se s problémy potýkal i Frank Heitman, Christian Bruhn, ale i vždy dobře připravený Bernd Niessen. Holandský jezdec Herman Jolink, který je již přes třicet let věrný značce Ducati, má v Hoškovicích pokaždé velké štěstí. Překonal zde několik osobních rekordů, vyhrál několik závodů. Nejinak tomu bylo i ve finálové jízdě, a tak čas, vždy perfektně připraveného beličana Cris Van Nimmena (8,9s), nestačil na Jolinkův čas 8,41s. Jolink odjížděl, jako vždy, neskutečně šťastný což dával najevo vítězným pokřikem „Hoškovic“ !! Třídy pro příchozí - Public byly vypsány čtyři – do 750ccm, nad 750 ccm, Woman pro dámy a HD Praha Cup. Dvacet jezdců - 6 křehkých dívek a 14 chlapů si v těchto třídách vyzkoušelo, co jejich motocykly umí. Jezdci jedou systém cannonball, ze čtyř jízd se jim počítají pouze tři nejlepší. Součet časů pak určí finálovou dvojici, kde jezdci jedou „ostrý závod“. Ve třídě Public Bikes do 750ccm vyhrál Zdeněk Hovorka ml., ve třídě Public Bikes nad 750ccm vyhrál Karel Táborský, ve třídě Public Bikes Woman vyhrála Petra Stránská a HD Praha Cup vyhrála Jana Kadlecová. V doprovodném programu diváci viděli kaskadérskou show Pavla Korycha a Přemka Vaňka. Celý slunečný víkend se nesl ve znamení adrenalinu, vůně benzínu a spálených pneumatik. Diváci si mohli během jednotlivých přestávek prohlédnout v Depu závodní stroje a pobavit se s jezdci a mechaniky o technice a „zkrocení“ těchto monster na závodní dráze. Špičkové dragstery disponují výkonem okolo 600 „koní“ a díky tomu dosahují zrychlení z 0 – 100 km za 1,2s !!!! Na závěr bych chtěla poděkovat všem partnerům tohoto závodu, bez kterých bychom závod těžko zorganizovali, všem jezdcům a jejich týmům za účast na závodě a velice přátelskou atmosféru v depu, všem kteří se organizačně na závodech podíleli a divákům kteří přišli jezdce podpořit, ocenili vždy jejich výkony a díky kterým měl závod velice příjemnou atmosféru. Další závod seriálu se koná opět na letišti v Hoškovicích, 4. – 5. června. Opět zde uvidíme výkony nejen české závodní elity ale také znovu závod velkoobjemových dvouválců – evropské třídy Super Twin Top Gas. Všechny vás srdečně zveme!!!!!! Celkové výsledky najdete zde na webových stránkách – „Výsledky“
Komentáře
Přehled komentářů
Compression est comment robuste votre sang pousse contre les parois de vos arteres lorsque votre coeur determination pompe le sang. Arteres sont les tubes qui transportent perseverent b gerer offre sang loin de votre coeur. Chaque culture votre coeur bat, il pompe le sang a tous egards vos arteres a la reste de votre corps.
https://www.cialispascherfr24.com/cialis-pas-cher-inde-quebec/
High Blood Press - Jingoistic Mettle
(AzofHogkeemo, 28. 7. 2018 20:01)
Compression est comment dur votre sang pousse contre les parois de vos arteres lorsque votre coeur sentiment pompe le sang. Arteres sont les tubes qui transportent prendre offre sang loin de votre coeur. Chaque set votre manque de sensibilite bat, il pompe le sang tout au long vos arteres a la reste de votre corps.
https://www.cialispascherfr24.com/cialis-pas-cher-inde-boutique/
High blood pressure
(Acounkerumound, 8. 10. 2018 5:56)